You're FABULOUS no:

Thursday, October 6, 2011

Ratu Pulut Kayangan Kembali!

It's fly-day! Bestnya esok cuti!!! Time to rest - can't wait to go to the SPA tomorrow! Oh yeah self indulgence. I think I deserve a gooood rest. Gonna do facial, body scrub and sauna. Kalau cukup masa, nak buat hair treatment sekali. Woohoo life's GREAT! Alhamdulillah this morning I obtained another achievement! *Kembang*. Berjaya buat 'kuih-pulut-apa-ntah-nama-dia'. Tapi memang jadi dan rasanya sodap! The only challenge was the daun pisang yang beli kat Tesco semalam, a bit keras. Susah nak wrap the pulut. Teringat kat the Indian akka kat Tesco tu suruh I plant my own banana tree sebab I said the price is higher than Mydin. Adoi akka nasib baik you kerja timbang-timbang buah kat Tesco and you cute so saya takmau complain sama akka! ;)

Haaaa... Inilah rupa 'kuih-pulut-apa-ntah-nama-dia' tu... Memula guna scoop acuan, so it will look seimbang. Tapi asyik melekat aje so I just scoop with the small senduk instead...
Ini bila dah wrap with banana leave...
This is my popular 'cucuk-cucuk'. An-everyday-must-have at Kak Za's. Anak dia confirm booking 4 cucuk sehari. Hehehehe...

No comments:

Post a Comment